27 Αυγούστου 2011

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑΡΙΚΑ ΡΟΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΠΕΛΑΚΙΑ,ΜΕ ΒΕΛΟΝΑΚΙ





Το πλέξιμο με το βελονάκι μου αρέσει πολύ και με χαλαρώνει,προτειμώ όμως να κάνω μικρά πραγματάκια γιατί δεν έχω πολύ χρόνο και είμαι και ανυπόμονη....!!!!!Τα καπελάκια τα έφτιαξα γρήγορα πίνοντας το καφεδάκι μου στις διακοπές.Σας βάζω και τα σχεδιάκια τους μηπως και σας χρειαστούν.         
                                       

.                                                                                                                                    
ΤΕΧΝΙΚΗ ΦΟΡΜΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ΜΕ ΚΟΡΝ ΦΛΑΟΥΡ
Μια κατσαρόλα-μια κουταλιά της σούπας κορνφλάουρ-5cl νερό για 2 καπελάκια.Βάζετε το κορνφλάουρ στην κατσαρόλα,ρίχνετε το νερό και ανακατεύετε καλά. Βράζετε το μείγμα σε χαμηλή φωτιά, μέχρι να γίνει μια διάφανη κόλλα.Τραβάτε την κατσαρόλα απο τη φωτιά.Αφήνετε την κόλλα να κρυώσει.Μουσκεύετε ελαφρά το καπελάκι να σκληρύνει,έτσι ώστε η κόλλα να «πιάσει» παντού ομοιόμορφα. Πάνω σ‘ενα κύκλο απο χαρτόνι κομμένο στις διαστάσεις του καπέλου, ακουμπάτε το καπελάκι και καρφιτσώνετε τις άκρες της περιφέρειας του σε κανονικά διαστήματα.Στο φουσκωτό μέρος του καπέλου εγω κόβω και βάζω για καλουπάκι ενα πλαστικό ποτηράκι για να φορμαριστει καλά. Αυτός ο τρόπος δίνει ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα. Το νήμα σκληραίνει, αλλά κρατάει τη φυσική του όψη και τη λάμψη του!!!!        Δεν μπορείτε  να πείτε...... είμαι κι εγώ λίγο νοικοκυρούλα εεεε;;;;!!!! 

61 σχόλια:

  1. Αγάπη μου γλυκιά τι υπέροχο που έγινε το blog σου!!! Τόσο δροσετό!!! τα καπελάκια επίσης όμορφα και ρομαντικούλια, πολύ μου άρεσαν!!! Σε φιλώ γλυκά γλυκά, να έχεις μια τέλεια νύχτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΚΑΛΗ , ΝΑΣΙΑ , ΒΡΙΣΚΩ ΤΑ ΚΑΠΕΛΑΚΙΑ ΓΟΥΣΤΟΖΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ.ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΒΕΛΟΝΑΚΙ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΤΑ ΕΠΛΕΞΕΣ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ.ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφα καπελάκια είναι αυτά;;;! Πραγματικά συγχαρητήρια! Φαντάζομαι πως είναι λεπτοδουλειά να τα φτιάξεις! Όταν ήμουν μικρή φορούσα πολύ καπέλα που μοιάζουν σε αυτά που έχεις φτιάξει! Τα δικά μου, μου τα έφτιαχνε η γιαγιά από ύφασμα!! Ίσως τα ξεθάψω από εκεί που τα έχω κρυμμένα... Είναι vintage που θα έλεγε και η μάνα μου... χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ νοικοκυρούλα και πολύ χρυσοχέρα!! Γλύκα είναι τα καπελάκια, και ο τρόπος κολλαρίσματος πολύ καλος!! Είχα ακούσει ότι τα βουτούσαν σε αραιωμένη ατλακόλ ,αλλά ο δικός σου τρόπος μου φαίνεται πολύ πιο φιλικός.
    Α, μπορείς να φτιάξεις και χριστουγενιάτικα στολίδια έτσι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μόνον λίγο νοικοκυρά... σοβαρά μιλάς; Τα καπελάκια σου κι ότι φτιάχνεις είναι πανέξυπνα αριστουργήματα!!!!! Νάσια μου καλή, γειά στα χεράκια σου κι όσο για την τεχνική με το κορν φλάουρ... μου θύμισες τη γιαγιά μου και τη θεία μου που την χρησιμοποιούσαν! Είσαι απίστευτη...τέλεια!!!!!!!!!! Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νασιακι το καπελακι σου ειναι ενα αριστουργημα!!!!θα το ζηλευε και η πιο χρυσοχερα γιαγια... ονειρα γλυκα...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΠΕΛΑΚΙΑ ΝΑΣΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΚΟΛΛΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΗΞΕΡΑ!!!!!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δέσποινα
    Αχ αυτά τα καπελάκια σου... είναι καταπληκτικά... απόηχοι μιας άλλης εποχής τότε που οι μαμάδες μας στόλιζαν το διπλό τους κρεβάτι με μια κούκλα ντυμένη πανέμορφα. Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Leviathan σ’ευχαριστω πολυ περιμενω την συνεχεια.......!!!!!!Κικιτσες μου,Εφακι μου,Ζετα,Νικη,Χρυσουλα,Ρενακι και Δεσποινα σας ευχαριστω!!!!!!!ΝΙΚΗ ΜΟΥ ΠΟΤΕ ΑΤΛΑΚΟΛ εργοχειρα ΚΑΛΥΝΗΧΤΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νασια χρυσοχερα τα καπελακια σου με εφεραν πολλα πολλα χρονια πισω- κοντα μισο αιωνα-
    την επομενη φορα που θα τα κολλαρεις βαλε και μισο κουταλακι αλατι στο κορνφλαουερ το βοηθαει να μην πιασει μαμουνι
    να εισαι καλα και γεια στα χερια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΝΑΣΙΑ ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΣΤΑΦΥΛΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΒΑΛΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΟ ΑΣΒΕΣΤΟΝΕΡΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΒΡΑΣΩ.ΕΣΥ ΑΣΕ ΤΟΥΣ ΧΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΕΟ ΔΙΟΝΥΣΟ ΚΑΙ ΤΡΕΧΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΑΛΑΤΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΘΑ ΠΑΘΕΙΣ !ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΚΡΑΤΙΕΜΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΛΙΑ..........ΚΥΡΙΑ ΕΙΡΗΝΗ ΣΥΓΧΩΡΕΣΤΕ ΜΕ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ ΟΠΩΣ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΙ ΘΑ ΠΑΘΕΙ Η ΦΙΛΗ ΜΟΥ..ΑΧ ΣΕ ΚΑΛΟ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Eιρηνουλα μου το ξερω για το αλατι και κακως που δεν το ειπα απλως εγω τα πλενω συχνα,και τα ξανακολλαρω.Τα μεγαλυτερα εργοχειρα απο βελονακι τα ψεκαζω με bellacolla και καλο σιδερωμα και κρατανε πολυ.Σ’ευχαριστω πολυ παντως!!!καλυνηχτα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εφάκι μου καλημερα!!!!!!γιατι εβαλες ασβεστονερο;;;;;Εγώ θα φτιάξω σήμερα γλυκο σταφύλι ακολουθώ την συνταγή της ΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑ γινεται πολύ όμορφο το φυλάω στο ψυγείο και δεν παθαίνει τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καταπληκτικά!
    Και ο τρόπος κατασκευής τους..:)
    Συγχαρητήρια!
    Καλή εβδομάδα.. :0)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Νάσια το ασβεστόνερο στο σταφύλι το βάζει για να γίνεται κρατσανιστό και να μην σουφρώνει το σταφύλι!! χαχαχαχα Έχει βγει βόλτα με το γιο και σκύλο τώρα και απαντώ εγώ εκ μέρους της!!!!! ;P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχα μα με πολύ δουλειά..όποιος ξέρει φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΟΥ ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ!!!!!ΑΧΤΙΔΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ!!!ΖΕΤΑΚΙ ΜΟΥ ΤΟ ΓΛΥΚΑΚΙ ΜΟΥ ΕΓΕΙΝΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΑΛΛΑ ΣΟΥΦΡΩΣΕ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΘΑ ΤΟ ΦΑΜΕ!!!!ΟΣΟ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΜΕ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ.......ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ!!!!ΥΓ.ΛΕΙΠΕΙ Η ΓΑΤΑ ΧΟΡΕΥΕΙ ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ ΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΑΤΑΦΘΑΝΟΥΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ........
    ΑΣΤΕΡΙ ΜΟΥ.......
    ΣΕ ΠΑΡΑΚΩΛΟΥΘΩΩΩΩΩΩΩΩ....ΟΣΟΟΟΟΟΟ....ΜΠΟΡΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ.....ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑ......ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΣΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!ΜΑΣ ΛΕΙΨΑΤΑΑΑΑΑΑ!ΜΑΑΑΑΑΑΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΝΑΣΙΑ ΜΟΥ,ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΑΠΕΛΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ?????? ΤΑ ΖΗΛΕΨΑ!!(ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΕΝΝΟΙΑ)ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΛΑΘΟΣ.... ΝΑ ΤΑ ΔΕΙΞΩ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΗΨΙΑ ΜΟΥ ΟΠΟΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ.....ΦΙΛΙΑ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Que original y romántico.
    Ya estamos de vuelta de las vacaciones a si es que mis visitas serán más seguidas,perdona no haber venido,pero esto del verano la verdad es que descoloca un poco la rutina.
    Besotes.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. MΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ ΠΟΣΗ ΧΑΡΑ ΝΟΙΩΘΩ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙΑ ΣΑΣ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!! ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!Σ‘ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΣ ΝΑ ΜΠΩ Σ’ΑΥΤΗ ΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ!!!!! FOTOLABIDA ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ ΚΑΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ Σ‘ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πανέμορφα, γουστόζικα και άκρως ρομαντικά! Γειά στα χέρια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Querida Conchi gracias por pasar de visitarme y por tus palabras.FELIZ REGRESO!!!muchos besos!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. NAΣΙΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ; ΤΡΩΣ ΣΤΑΦΥΛΙ; ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΤΑ ΒΑΖΩ ΟΛΑ ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΚΟΥΤΑΛΙΟΥ.Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΑΛΛΑ ΕΚΑΝΕ ΤΟ BLOG ΜΕ ΤΑ ΜΠΙΖΟΥΤΕΡΙ. ΔΕΝ ΤΗΣ ΕΦΤΑΝΕ ΤΟ FACE BOOK .Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΜΙΚΡΗ ΚΑΤΣΕ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ.ΑΧ ΝΙΩΘΩ ΜΙΑ ΛΥΓΟΥΡΑ. ΠΑΩ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΤΙ ΕΦΤΙΑΞΑ ΜΕ ΤΟ ΣΤΑΦΥΛΙ...ΧΑ ΧΑ ΧΑ.ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αν σου πω οτι και η κορη μου το ιδιο τι θα πεις;;;;; που πας ρε Καραμητροοο!!!!ετσι μου λεει δεν μπορεις να φανταστεις αυτο ειναι δεκαχρονο με κερατακια!!!!γιαυτο τρωω τα γλυκακια μου και δε μιλαω κι εγω ετσι κανω στη μαμα μου καλα να ειμαστε.σε σκεφτομαι να φανταζεσαιτα ωραια μου καπελακια και γυρω γυρω να τρεχουν τα μαμουνια.....και χτυπιεμαι απ’ τα γελια καλη νυχτα και καλη εβδομαδα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. καλώς σε βρήκα. Λοιπόν δεν φαντάζεσαι εδώ και πόσο καιρό τα έχω στο πρόγραμμα τα καπελάκια αυτά. Μάλιστα έχω μαζέψει από ξένα sites υπέροχα σχεδιάκια. Θα βρεθεί κάποτε χρόνος και γι αυτά. Προηγούνται μια μαξιλαροθήκα με Νορβηγική κεντησιά, ένα πλεκτό ελεφαντάκι κι ένα μαξιλαράκια τεχνικης της γιαγιάς μου. Ομως ήθελα να σ'ευχαριστήσω γιά την ιδέα του κολαρίσματος με κορν φλάουρ. Καλό σου βράδυ (χμ μάλλον καλή σου βδομάδα) και θα τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Νοικοκυρά και ανυφαντού που χεις τις χάρες όλες!!! Ναι μεν χάθηκα, αλλά απο την άλλη τις επισκεψούλες μου τις κάνω!!!! Τα καπελάκια, μοναδικά!!!!! Πολλά φιλιά, και ελπίζω να συνεχίσεις και τώρα που επέστρεψες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλή εβδομάδα ζουζουνίτσα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καταπληκτικά!!!! Γεια στα χρυσά χεράκια σου!
    Ζηλεύω που δεν ξέρω βελονάκι... ...
    Καλή εβδομάδα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. NAΣΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ! ΠΩΣ ΔΩΡΙΖΩ ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΟΥ; ΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ. ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΜΑΙΡΗ ΚΑΙ GINGER ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ.ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΣΕ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΚΑΙ ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ,ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ!!!!ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΕΙΔΕΣ ΤΟ MAIL ΜΟΥ;;;;;ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ Σ‘ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΚΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΠΡΙΝ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΣΤΕΙΛΑ!!!!ΜΗΝ ΤΑ ΧΑΝΕΙΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ , ΣΟΥ ΕΧΩ ΣΧΟΛΙΟ , ΓΙΑ ΕΛΑ. ΦΑΛΗΡΟ-ΓΛΥΦΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΒΗΜΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αχουτα τι όμορφα που είναι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΝΑΣΙΑ ΤΟ ΕΙΔΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΒΑΛΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΙΝΗΘΗΚΑ ΒΡΕ!......ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ.ΦΙΛΑΚΙΑ.ΠΑΩ ΝΑ ΦΑΩ ΛΙΓΟ ΣΤΑΦΥΛΙ .ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΑΣ ΤΟ ΣΤΑΦΥΛΙ ΚΑΙ ΤΡΕΧΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ζουζουνίτσα μου πριν πάω να πάρω το δωράκι πέρασα για καληνύχτες και γλυκά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Νασια μου πολυ ομορφα τα καπελακια!!!!Εχω μια τρελα με το βελονακι!!!!Φιλακια καλο βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. πανέμορφα τα καπελάκια , φαίνονται οτι ειναι φτιαγμένα απο "χρυσά χεράκια"..
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα ευχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. wow είδες ποσα σχόλια έχεις? Πολύ χαίρομαι γιά σένα Νάσια μου. Ασε που έχεις και το πιό αγαπημένο μου όνομα (αν βγαίνει από Αθανασία)

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΚΑΤΡΙΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΖΑΚΕΤΑΚΙ ΣΟΥ!!!ΡΙΡΙ ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΡΥΣΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΩΣ ΠΟΛΥ ΑΤΑΚΤΑ ΚΙ ΟΛΟ ΚΑΤΙ ΚΑΝΟΥΝ.GINGER MOY ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ. ΚΙ ΕΓΩ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ, ΣΑΝ ΠΑΙΔΑΚΙ!!! ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΟΤΙ ΣΤΟ «ΣΠΙΤΑΚΙ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ» ΜΟΥ ΘΑ ΓΝΩΡΙΖΑ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΟΥΣ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΣ ΖΕΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΟΤΙΚΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ!!!!!!!ΚΑΙ ΝΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλησπέρα Νάσια!!!
    Πολύ κομψά τα καπελάκια που έφτιαξες!! Είναι πραγματικά πανέμορφα και με έναν αέρα ρομαντισμού και μιας άλλης εποχής,είναι τέλεια για να τα στολίσεις σε μια γωνιά του σπιτιού σου!
    Γεια στα χεράκια σου!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΝΑΣΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ. ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΜΟΥ. ΕΛΑ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΕ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΕΥΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΙΚΙ.ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Πανέμορφα τα καπελάκια σου.Συγχαρητήρια τελικά είσαι απίστευτη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Νάσια μου είναι υπέροχα τα καπελάκια και κυρίως ο τρόπος που τα... μαγείρεψες. Να είσαι καλά. Καλό βράδυ και καλό φθινόπωρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. NAΣΙΑ ΜΟΥ ΠΩΣ ΒΑΖΕΙΣ ΤΟ you mignt like

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΚΑΤΡΙΝΑ ΜΟΥ ΠΑΣ ΣΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑΚΙΑ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΜΕ ΑΧΝΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΛΕΕΙ(link within)ΚΑΝΕΙΣ ΚΛΙΚ ΠΑΝΩ ΤΟΥ ΣΕ ΣΥΝΔΕΕΙ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΖΗΤΑΕΙΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΝΑΣΙΑ ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΛΟΥΚ; ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΕΦΗ ΜΟΥ ΓΙ‘ΑΥΤΟ ΤΑΙΡΙΑΞΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΔΥΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ!!! ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΦΑΤΣΟΥΛΕΣ!!! ΚΙ ΕΓΩ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΤΗ ΜΑΣΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΦΩΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΣΥΝΤΟΜΑ.ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΛΥ!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Καλησπέρα πέρα ως πέρα !!!!! Μηπως να εφτιαχνες και λίγο ...μεγαλύτερα για μάς , τα μεγάλα κορίτσια ????!!! Χαχα!! Και επειδή αυτό δεν μπορεις, πρεπει να δείξεις βελονάκι!!!! Ποιός σου είπε να είσαι χρυσοχέρα??!! Φιλάκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΑΛΗΘΕΙΑ ΝΑΣΙΑ ΕΧΕΙΣ ΠΛΕΞΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΠΕΛΟ; ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΚΟΠΟ ΚΑΙ ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ. ΠΑΛΙΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΗΤΑΝ ΣΤΗ ΜΟΔΑ ΠΟΛΥ ΟΙ ΕΣΑΡΠΕΣ. ΕΧΩ ΜΙΑ ΚΟΚΚΙΝΗ ΜΑΛΛΙΝΗ ΚΑΙ Η ΖΕΤΑ ΜΙΚΡΗ ΤΥΛΙΓΟΤΑΝ ΜΕ ΑΥΤΗΝ. ΤΗΣ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ.ΞΕΡΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΜΕ ΤΑ ΜΑΚΡΙΑ ΚΡΟΣΣΙΑ.ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΜΙΚΡΗΣ ΤΗΣ ΠΛΕΚΕΙΣ; ΤΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΗΣ ΑΡΕΣΕΙ;ΤΙ ΣΟΥ ΖΗΤΑΕΙ; ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Φαίνονται μπελαλίδικα...Μπράβο σου,είναι υπέροχα...
    Καλό μήνα να έχουμε!Φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΕΦΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΛΕΞΕΙ ΠΟΤΕ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΠΕΛΟ!!!!!!!ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑ ΜΕ ΒΕΛΟΝΑΚΙ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΕΜΑΘΑ ΝΑ ΠΛΕΚΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΞΩ ΣΥΝΤΟΜΑ ΕΙΝΑΙ 11Ο ΕΠΙ 40 ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΛΙΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΗΡΕ ΣΧΕΔΟΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΕΠΙΣΗΣ ΤΙΣ ΕΧΩ ΦΤΙΑΞΕΙ 2 ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΜΠΟΥΣΤΑΚΙΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑΚΙΑ BARBIE ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΦΙΛΕΣ ΤΙΣ.ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΕΧΩ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΝΑ ΚΑΝΩ.ΑΥΡΙΟ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΤΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ.ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ ΤΙ ΤΥΠΑΚΙ ΕΙΝΑΙ!!!!ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΔΙΟΤΙ Η ΧΑΡΑ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΒΕΛΑΚΙ!!!ΕΦΗ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΗΝ ΤΑΝΤΕ ΚΙΚΙ ΘΑ ΠΑΘΕΙΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Νασιάαααα να χαίρεσαι την Πελίνα!!! Πολύχρονη!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ! ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟΤΥΧΗ Η ΠΕΛΙΝΑ ΜΑΣ! ΝΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΦΙΛΗΣΕΙΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΕΦΟΥΛΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΖΕΤΑΚΙ ΜΟΥ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΑΣ.ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΗ Η ΟΜΟΡΦΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΓΕΡΟΙ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ.ΦΙΛΙΑ ΚΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΚΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΛΙΝΑΚΙ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. απλο και ωραιο μπραβο για καρφιτσα πολυ ωραια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Yπέροχα καπελάκια, κουκλίστικα!! :)
    Κοριός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ....όσο...ζεις...μαθαίνεις!!
    αυτό με το κορν-φλαουερ...δεν το ηξερα!! ...ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ!!

    ΦΙΛΗ ΜΟΥ ... ΤΑ ΚΑΠΕΛΑΚΙΑ ΣΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!
    ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή