17 Σεπτεμβρίου 2011

ΣΕΜΕΝ ΜΕ ΒΕΛΟΝΑΚΙ.


Κοριτσάκια μου γειά σας!!!!!!
!Η εβδομάδα που πέρασε ήταν ιδιαίτερα κουραστική και η αλήθεια είναι πως μια κρίση πανικού την ψιλοέπαθα. Αφησα  τον υπολογιστή και προσπάθησα να κοιμηθώ όσο μπορούσα  και λίγο ξεκουράστηκα. Δυστηχώς δεν έφτιαξα τίποτα και γι‘αυτο σκέφτηκα να σας δείξω το πρώτο πράγμα που έφτιαξα με βελονάκι ,κι έτσι έμαθα.Πρίν χρόνια μάθαινα μόνη μου Ισπανικά ,πήγα λοιπόν μια μέρα να πάρω ένα περιοδικό ποικίλης ύλης και τότε είδα αυτό με τα εργόχειρα.Οταν είδα το εξώφυλλο τρελλάθηκα και είπα πώς αυτό θα το κάνω για τήν κόρη μου να έχει και κάτι από μένα. Μέχρι τότε δεν με ενδιέφερε καθόλου το βελονάκι.Επλεκα και ξηλωνα σχεδόν 3 χρόνια γιατί είναι ενα μέτρο και κάτι... αλλά τα κατάφερα!!!!!!




Φιλεναδίτσες μου θα γίνω κουραστική αλλά νοιώθω πάλι την ανάγκη να σας πώ ενα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!για όλα,για τα σχόλια, για το ενδιαφέρον, για τη δύναμη που μου δίνετε.Σας φιλώ όλες με αγάπη κι εύχομαι σε όλες τις Σοφούλες ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑΚΑΙ ΧΑΡΑ!!!!!!!!!

53 σχόλια:

  1. °º✿
    º° ✿
    ♥ ♫°
    Olá, amiga!
    O caminho de mesa ficou maravilhoso e deve ter dado muito trabalho. Você é muito talentosa e paciente.
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil°º♫
    °º✿
    º° ✿♥ ♫° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρυσοχέρα μου!!!!! Εμείς σ'ευχαριστούμε που μας γεμίζεις ζωντάνια και όταν δεν είσαι εσύ καλά εγώ προσωπικά μια μελαγχολία την παθαίνω!!!! Σάββατο βράδυ είναι κοίτα να περάσεις τέλεια!!!Όσο για το βελονάκι ή κορούλα σου θα το έχει θησαυρό, εγώ έχω πολλά απο τη μανούλα μου και τις γιαγιάδες μου και είναι ο θησαυρός που θ'αφήσω κι εγώ στα παιδιά μου!!! Φιλάκια ψυχή μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νάσια μου καλησπέρα... Το βελονάκι το κατέχω μου αρέσουν τα πρωτότυπα σχέδια όμως...και αυτό που έχεις φτιάξει είναι αρκετά πρωτότυπο και ωραίο...σαν και σένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΝΑΣΟΥΛΙΝΙ ΜΟΥ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!
    ΓΕΜΙΣΕΣ ΤΙΣ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΣΟΥ ; Ε ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟ.
    ΤΟ ΠΛΕΚΤΟ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΛΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ. ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ !
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΑ ΕΡΓΟΧΕΙΡΑ !
    ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Mεγειά!! Πραγματικά είναι πανέμορφο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νάσια μου είσαι χρυσοχέρα και πολύ προκομένη!!!! Μπράβο σου είσαι καταπληκτική!!! Λατρεύω όλα τα εργόχειρα και ειδικά αυτά με το βελονάκι (μια κι ασχολούμαι κι εγώ).
    Όλα αυτά τα εργόχειρα είναι πραγματικός θησαυρός!!!!
    Πολλά πολλά φιλιά και καλό Σ/Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΝΑΣΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΠΡΙΝ ΧΡΟΝΙΑ ΚΙ ΕΓΩ ΕΠΕΛΚΑ ΚΑΙ ΚΕΝΤΟΥΣΑ ΜΑΝΙΩΔΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ!!!
    ΚΙ ΕΓΩ ΤΑ ΠΡΟΣΕΧΩ ΣΑΝ ΚΟΡΗ ΟΦΘΑΛΜΟΥ, ΑΛΛΑ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Poly omorfo Nasia mou!! Mou aresei giati den einai to klassiko semen me velonaki...mou aresei poly to sxedio tou, einai moderno!!! Elpizw na eisai kala, filakia polla!!

    PS: Sorry pou grafw Greecklish alla eimai kai sto FB parallila kai den mporw na to allazw se ellhnika-agglika kathe treis kai ligo...xaxaxa Filakia!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Me encantan estos trabajos ,pero no tengo ni idea de hacerlos(ni paciencia).
    Besazos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο Νάσια μου! Είναι πανέμορφο! Απ'ότι κατάλαβα μόνη σου έμαθες, ε; Ουαου!!! Πολύ γλυκό που σκέφτηκες να το κάνεις για το κοριτσάκι σου...! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μόνο τα κατάφερες;;μεγαλούργησες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!χίλια μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή μου Νάσια , ότι κάνουμε με αγάπη... πάντα έχει επιτυχία.Σε ευχαριστώ πάρα πολύ .......
    Συνέχισε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι πανέμορφο. Δεν έχω λόγια. Γειά στα χέρια σου χρυσοχέρα. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος9/18/2011 3:33 μ.μ.

    Νάσια μου το εργόχειρο είναι φανταστικό !!!!!το λατρεύω η δουλειά σου είναι τέλεια ασχολούμαι και εγώ με τέτοια πλεκτά και ξέρω πόσος χρόνος χρειάζεται για να γίνουν!!!Το παιδάκι σου θα έχει κάτι πολύτιμο στα χέρια του από σένα και για μια ζωή.Και εκατό χρόνια να περάσουν αυτά τα εργόχειρα δεν παθαίνουν τίποτα!!!Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη και για τις ευχές σου.Καλό απόγευμα φιλάκια..


    Sophie-paradise

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Το σχέδιο είναι υπέροχο και πολύ πρωτότυπο!!!
    Γεια στα χέρια σου και χαρά στην υπομονή σου!!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ όμορφο και δύσκολο σχέδιο!!!Γειά στα χεράκια σου!!!!Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φυσικο ηταν να αργησεις να το πλεξεις, το σχεδιο ειναι δυσκολο αλλα και μεγαλο. Γεια στα χερια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μεγάλο ταλέντο είσαι τελικά!!!!!! Φανταστικό!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΑΝ ΣΟΥ ΠΩ ΤΙΣ ΧΑΖΕΥΑ ΚΑΝΑ ΠΕΝΤΑΛΕΠΤΟ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΟΕΡΧΟΝΤΑΙ!!!!!!!!!!!! ΕΣΥ ΤΑ ΨΑΧΝΕΙΣ ΑΥΤΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ! ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΓΟΥΣΤΟ!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΚΑΛΑ ΕΛΕΓΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ. ΤΩΡΑ ΕΙΔΑ ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΜΑ. ΑΑΑΑΑΑ ! ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Νάσια μου
    Είναι εξαιρετικό!!!!Βλέπω έχεις πολλά ταλέντα.....Και εγώ κάποτε το ξεκίνησα.Μετά το εγκατέλειψα λόγω φόρτου εργασίας.
    Να είσαι καλά.
    Καλό βράδυ
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Νάσια μου είναι υπέροχο! Είμαι σίγουρη ότι θα χάρηκε πολύ η κορούλα σου όπως χαίρομαι και εγώ αυτά που μου έχει φτιάξει και εμένα η μανούλα μου η οποία μου έχει μάθει και την τέχνη! Το σχέδιο είναι πολυυυυυ όμορφο! Καλό βράδυ!! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Νάσια!!!! Είναι έργο τέχνης!!!Φαντάσου τι μπορείς να φτιάξεις εάν αυτό είναι το πρώτο σου πλεκτό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Eιναι όνειρο!Ελπίζω η κόρη σου να το εκτιμήσει όπως του πρέπει.Το βελονάκι είναι φάρμακο για όλα! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τι να πω; Έχω μείνει άφωνη!
    Είναι τέλειο!!!! Υποκλίνομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Είδες που τελικά πήγαν όλα κατ'ευχήν!!!! Σε φιλώ καρδούλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Εισαι χρυσοχερα κουκλα μου πραγματικα πανεμορφο!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καληνυχτα φιλακιαααα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Είσαι ταλαντούχα και χρυσοχέρα!!! Τέτοια έργα είναι ανεκτίμητη κληρονομιά! Να χαίρεσαι την κόρη σου και αυτή εσένα!!! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πανέμορφο!!! Μπράβο σου!!!!! Καλό μεσημέρι και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΝΑΣΙΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ !!!!ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ!!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!ΤΟ ΒΕΛΟΝΑΚΙ ΕΙΝΑΙ..... Η ΠΑΡΕΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΦΕ ΚΑΙ... Η ΜΕΡΑ ΚΛΕΙΝΕΙ ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΟ ΒΕΛΟΝΑΚΙ!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μπράβο,γεια στα χέρια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΝΑΣΟΥΛΙΝΙ ΜΟΥ;
    ΜΑΣ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ;
    ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καληνυχτα Νασια μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Επιτέλους!Μέρες τώρα προσπαθώ να σου αφήσω σχόλιο και δεν μπορώ...Κολπάκια του κυρίου Μπλόκερ!Έχω να πω ότι αν και νέα σε ηλικία λατρεύω τα σεμεδάκια,τα καρέ...Ένας μικρός θησαυρός στο συρτάρι της κόρης σου θα είναι καλή μου...Την καλημέρα μου!Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αγάπη μου όμορφη!!! Με την καληνύχτα σου είχα γλυκό ύπνο!!! Σου εύχομαι να έχεις μια τέλεια τέλεια τέλεια μέρα!!!! Φιλάκια ψυχούλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Υπέροχο..δεν ξέρω απο αυτά δυστυχώς..έχω όμως πολλά γιατί η μητέρα μου σαν γιατρός δεν έπαιρνε λεφτά απο ένα γηροκομείο εκεί κοντά της και οι γιαγιάδες όταν παντρεύτηκα μου έκαναν ..ένα κιβώτιο σχεδόν τέτοια έργα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Νάσια
    βλέπω οτι αναζητάς primer,συνήθως το χρησιμοποιούμε στο γυαλί,αν θες μπες στο site www.decomagia.gr της Μάγιας (στο Ν.Κόσμο) και θα βρεις σίγουρα
    Ελπίζω να βοήθησα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Επανέρχομαι γιατί απο το "διάβασε περισσότερα" με μπέρδεψε και δεν είχα δει ολόκληρη την ανάρτηση.
    ΘΑΥΜΑΣΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΟΥ!έφτιαξες όμως ένα αριστουργημα!
    Εχω κι εγω απο γιαγιάδες, δύσκολα στις μέρες μας τα στρώνω (περισσότερο τις κουβέρτες)αλλά τα φυλάω με αγάπη ως κόρην οφθαλμού.Η συναισθηματική τους αξία είναι ανεκτίμητη.
    Φιλάκια και πάλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. πωπω με το καλο το βελονακι αν το ξερεις μπορεις να κανει πολλα οπως και η μαμα μου σε περιμενω σπιτι μου διασημη μασκα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. XAIΡΕΤΕ ! ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ; ΚΑΛΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! ΤΟ ΘΥΜΑΣΑΙ ΑΥΤΟ; ΑΛΟ! ΑΛΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΝΑΣΟΥΛΙΝΙ ΑΠΙΘΑΝΟ, ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ. ΚΑΙ ΦΩΝΑΡΑ Ε ;
    ΑΣΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΜΑΣ!
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Αγάπη μου !!! Που είσαι;;;;;; Άρχισα ν'ανησυχώ!!!είμαι σπίτι και έχω νέα!!! Καλο ξημέρωμα θα τα πούμε αύριο!!! Φιλάκιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος5/16/2012 3:11 μ.μ.

    καλησπερα!μολις τωρα ανακαλυψα αυτη την ιστοσελιδα!καταπληκτικο το εργοχειρο σας!και η ιδεα να το κανετε για την κορη σας ειναι εξαιρετικη....ασχολουμαι και εγω με το βελονακι και τα μεγαλα και δυσκολα σχεδια ειναι για μενα προκληση....που θα μπορουσα να βρω το συγκεκριμενο ;ελπιζω να μπορειτε να με βοηθησετε....ευχαριστω πολυ
    Ελλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΕΛΛΗ ΜΟΥ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΖΩ ΠΟΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΕ ΠΑΛΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΕΙΔΑ ΤΥΧΑΙΑ.ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΣΤΕΛΝΕΣ ΜΑΙΛ;;;AΝ ΞΑΝΑΜΠΕΙΣ ΤΟ ΜΑΙΛ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ
    nassi46@yahoo.gr. ΓΡΑΨΕ ΜΟΥ ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΣΧΕΔΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΑΠΟ ΙΣΠΑΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή