8 Σεπτεμβρίου 2012

ΣΠΙΤΑΚΙ ΑΠΟ ΠΗΛΟ



Γειτονιά μου όμορφη...Καλησπέρα σε όλους!!!!

Σήμερα θα σας έβαζα πάλι καραβάκι αλλα... επειδή δρόσισε και γυρνάμε όλοι στα μπλογκοσπιτάκια μας σιγά σιγά
αποφάσισα να σας δείξω ένα σπιτάκι που έκανα με πηλό.
Για καλούπι χρησιμοποίησα ένα μπουκαλάκι απο μπαλσάμικο.Το έντυσα με πηλό,έκανα τις ενώσεις και το άφησα να στεγνώσει.Για την σκεπή του έφτιαξα μια πυραμιδούλα απο χαρτόνι κι έρειξα μέσα γύψο,οταν στέγνωσε την καλούπωσα με πηλό και όταν στέγνωσε την ένωσα με το υπόλοιπο τμήμα βάζοντας πηλό και στόκο.






Αυτό το σπιτάκι το έφτιαξα για την αδελφή μου .Είμαι πολύ χαρούμενη γιατί παντρεύεται το άλλο ΣΚ στο Ναύπλιο και όλα θα είναι έκπληξη.Δεν ξέρουμε τίποτα μόνο οτι θα πάμε εκεί αν  και δεν έχουμε καμμια σχέση με αυτό το μέρος.Το μόνο που μου τη δίνει είναι ο τι είπε πως θα μπούμε σε καικι  για να πάμε στο εκκλησάκι και με σκέφτομαι με τα τα ψηλά πέδιλα, δεν τα μπορώ καθόλου τα τακούνια!!
Αρκετά σας ζάλισα ...
                    
ΝΑ ΜΟΥ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!!!!

49 σχόλια:

  1. Είχαμε μια ταύτιση, πανέμορφο το
    δικό σου, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατ' αρχάς να δώσω τις ευχές μου για τον γάμο της αδελφής σου. Να ζήσει και να είναι πάντα χαρούμενη και ευτυχισμένη δίπλα στον σύντροφό της. Όσο για το δώρο σου νομίζω πως θα χαρεί, γιατί είναι πολύ όμορφο.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μ'αρέσει...πολύ...μα πάααρα πολύ!!! Μπράβο Νάσια μου!! Στο έχω ξαναπεί νομίζω...ότι και να φτιάξεις με τα χεράκια σου, είναι απλά ΤΕΛΕΙΟ!!!!!
    Καλά να περάσετε στο γάμο! Να ζήσουν και να είναι ευτυχισμένοι!!

    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το έφτιαξες πάρα πολύ όμορφο ,δουλεύεις τον πηλό και το γύψο ,που λένε στα δάχτυλα!!!Σε μένα φαντάζει κομμάτι δύσκολο!!!Καλό σου βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφο το σπιτάκι Νάσια!!!!!! Σου εύχομαι καλό Φθινόπωρο!!!!! Ευχές πολλές και για τον γάμο της αδελφής σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχο είναι!! Τέλειο δώρο!!! Να σου ζήσει η αδερφή σου!! Πάντα να την καμαρώνεις!! Όσο για τα τακούνια, πάρε και δεύτερο ζευγάρι, πιο χαμηλά αλλά εξίσου όμορφα.. για τις δύσκολες ώρες!! Κι εγώ το κάνω αυτό! χαχα!
    Καλό βράδυ να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι όμορφο δώρο!
    Και το κυριότερο φτιαγμένο με αγάπη για την αδελφούλα!
    Πολλές πολλές ευχές για το ξεκίνημα της νέας της ζωής, η ώρα η καλή εύχομαι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΝΑΣΙΟΥΛΙ ΜΟΥ!!! ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η ώρα η καλή για την αδερφή σου Νάσια!....Όμορφο δώρο!!!...Να το χαρεί η αδερφή σου!
    Το σπιτάκι είναι πολύ όμορφο!...και καλά κάνεις και μας δίνεις αναλυτικές οδηγίες...έτσι βοηθάς κι`εμάς...
    Καλό Ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πάρα πολύ όμορφο τό σπιτάκι σου Νάσια!Τίς ευχές μου γιά τήν αδελφούλα σου!Η ώρα η καλή!Καλή Κυριακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλορίζικη η αδελφή σου Νάσια μου και το σπιτάκι τέλειο δώρο!
    καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Νασια μου να ειναι ευτυχισμενη η αδερφουλα σου
    το σπιτακι σου τι αλλο απο ...Υ-Π-Ε-Ρ-Ο-Χ-Ο !!!!
    να εισαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΝΑΣΙΑ ΜΟΥ !!!ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ !!!ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΥΛΑ ΣΟΥ Η ΩΡΑ Η ΚΑΛΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ!!!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΥΡΙΑΚΗ!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Νάσια μου
    Καλημέρα
    Υπέροχο!!!!!!!!!!!!!Αχ αυτά τα έργα σου από πηλό με ξετρελαίνουν.Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Νάσια μου το σπιτάκι σου είναι από τα ωραιότερα που έχω δει!!!!!!Μπράβο!!!Να είναι ευτυχισμένο το νέο ζευγαράκι και εσύ να μας χαρίζεις πάντα τόσο όμορφες δημιουργίες!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος9/09/2012 11:46 π.μ.

    YΠΕΡΟΧΟ!!!!ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΟΥΝ
    ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!!
    ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι γλυκό σπιτάκι που έφτιαξες πάλι Νάσια μου!!!Δεν περίμενα τίποτα λιγότερο!!!!Να περάσετε πολύ όμορφα στο Ναύπλιο!!!!Να σας ζήσουν και τα παιδιά!!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τέλειο!!!! Μπράβο!!!! Να εχεις μια όμορφη βδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τέλειο το σπιτάκι σου Νασιούλα μου και πολύ πολύ επίκαιρο μιας και μαζευόμαστε πια! Υπέροχο!!! Να σου ζήσει η αδελφούλα σου και καλά να περάσετε στο Ναύπλιο!
    Καλή σχολική χρονιά να έχουμε!!!
    Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Νάσια είναι πάρα πολύ όμορφο!!!!! Μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Νασια ομορφο και συμβολικο το δωρακι σου !
    Γαμος εκπληξη!!!!! τελειο!
    Να περασετε ομορφα!
    Πολλα φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ ωραίο το σπιτάκι που θα δώσεις προίκα στην αδελφούλα σου.....να ζήσουν ευτυχισμένοι τους εύχομαι....και να περάσετε όμορφα στο γάμο της. Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πανέμορφο το σπιτάκι σου! Εύχομαι να σας ζήσουν και να ευτυχίσουν! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Οπως πάντα , ένα καλόγουστο σπιτάκι! Πολύ όμορφο είναι, Νάσια! Να περάσεις καλά στο γάμο της αδελφής σου, να σας ζήσουν και να είναι πάντα υγιείς, χαρούμενοι και αγαπημένοι! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Νάσια, άλλη μια όμορφη δημιουργία μας έχεις ετοιμάσει σήμερα. Ένα όμορφο σπιτάκι. Μου αρέσουν τα σπιτάκια, ειδικά αυτά με τις σκεπές και τις καπνοδόχους.
    Η ώρα η καλή στην αδελφή σου. Να ζήσει μια καλή και ευτυχισμένη ζωή με τον αγαπημένο της.
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Νάσια μου,να ζήσει ευτυχισμένη η αδελφούλα σου!
    Το σπτάκι είναι πανέμορφο και χαρούμενο,έτσι να είναι και το δικό της,καινούργιο σπιτικό!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Κουκλακι το σπιτακι.Με το καλο ο γαμος της αδελφουλας σου.Καλη εβδομαδα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αχ τι τέλειο που είναι!!
    εγώ ακόμη δεν έχω τολμήσει το κολπάκι με τη γάζα ... :(
    Φιλάκια και καλό βράδι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πολύ ωραίο το σπιτάκι σου!Η ώρα η καλή για την αδερφή σου!Να περάσετε τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Νασούλι μου τι κάνεις??? Ηθελα κι εγω να σου κανω επισκεψη στο σπιτικο σου αλλα με προλαβες!!! Ελπιζω να ειχες ενα ομορφο καλοκαίρι...σου ευχομαι τα καλυτερα για την αδερφη σου τωρα που παντρευεται!!!! Να περασετε υπεροχα......Οσο για το σπιτακι σου παντα ειχα την περιεργεια της τεχνογνωσιας πίσω απο αυτα τα τοσο ομορφα σπιτακια κ πραγματακια που φτιαχνεις απο πηλο!!! ε ..τωρα μου λύθηκε!!!! σε φιλω γλυκια μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Συγχαρητήρια, πολύ όμορφη δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Η ώρα η καλή στην αδελφούλα και τον καλό της.... Να ζήσουν ευτυχισμένοι!
    Με τα σπιτάκια σου, Νασουλίνι, μας έχεις "κουφάνει"!!!!! Το ένα καλύτερο απ' τ' άλλο.
    Και, υπέροχο δώρο.... γεια στα χεράκια σου!
    Όσο για την "τακούνα" στο καΐκι, κουράγιο.... η βάλε σαγιονάρα στο πλεούμενο!
    Καλά να περάσετε....... Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλημέρα γλυκιά μου Νάσια και καλή εβδομάδα! Οι δημιουργίες σου είναι μοναδικές, τις λατρεύω όλες.... και το σπιτάκι αυτό είναι φανταστικό! Εύχομαι κάθε ευτυχία και ότι καλύτερο για τον γάμο της αδερφή σου! Έλα μια βόλτα από το σπιτάκι μου για να πάρεις τα βραβεία σου! Πολλά φιλάκια! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Νάσια μου βίον ανθόσπαρτον στην αδελφή σου!! Και να είναι πάντα χαρούμενο και ευτυχισμένο το σπίτι της σαν το όμορφο σπιτάκι που της εφτιαξες. Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πάρα πολύ όμορφο το σπιτάκι, μπράβο Νάσια μου, με τον πηλό είσαι μοναδική. Ευχαριστούμε για το tutorial. Με το καλό ο γάμος, να ζήσουν τα παιδιά με αγάπη και υγεία (πάρε και ένα ζευγάρι φλατ για τη βάρκα) φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πάρα πολύ όμορφο!!!!!τέλειο δώρο φτιαγμένο από τα χεράκια σου!!!!ευχαριστούμε και για τις πληροφορίες!!!!!να ζήσουν τα παιδιά εύχομαι ότι καλύτερο!!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΣΟΥ....
    ΚΑΛΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ.....
    ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΟΥΝ....ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ...
    ΤΥΧΕΡΗΗΗΗΗΗ Η ΑΔΕΡΦΟΥΛΑ....ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟΤΕΡΟ ΔΩΡΟ ΑΠΟ ΤΑ ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Υπέροχο το σπιτάκι σου Νάσια μου, κι ευχαριστούμε για τις οδηγίες!
    Να σου ζήσει η αδελφούλα σου, πάντα ευτυχισμένη να είναι ! Με τέτοιες εκπλήξεις που σας ετοιμάζουν θα περάσετε υπέροχα και μην σκέφτεσαι τα τακούνια, στην ανάγκη τα βγάζεις και τα κρατάς στο χέρι, χαχαχα !!!!
    Φιλάκια πολλά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τέλειο το σπιτάκι Νάσια μου!! Να ζήσει η αδερφούλα σου! παντα ευτυχισμένη!!! φιλια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Νάσια μου καλημέρα!!Υπέροχο το σπιτάκι σου!Να ζήσει η αδερφή σου!Και κάθε καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Νάσια μου πάλι θα σου πω συγχαρητήρια.Να σου ζήσει η αδελφούλα σου.Πανέμορφο το σπιτάκι (σε ζηλεύω που κάνεις τόσο τέλεια πράγματα)
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ευχες πολλες ευχες για την αδελφουλα σου Νασια μου!!!Το σπιτακι ειναι υπεροχο!!!Μπραβο σου γλυκια μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. τι ομορφο μπλογκ κ δημιουργιες καλως σε βρηκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Πότε εκανες την νανάτρηση Νασια μου;;; στις 8 Σεπτεμβρη... η αδελφούλα σου θα έχει ήδη παντρευτεί..και σιγουρα θα πλέει σε πελαγη ευτυχίας...που τις τιο ευχωμαι με όλη μου την καρδιά... τώρα για το σπιτακι σου ...τι να πώ;; το ξερεις οτι με τον πυλό το έχεις ..οτι και να κάνεις ειναι υπέροχα.. ολα....τελειο έγινες και πολύ ρομαντικό....να τα βλεπουνε και μερικοί ...που μας παινέυονται..χι..χι.. μην του το πείς;;.....τωρα που γύρισα ..θα τα λεμε πιο συχνα ... φιλακια πολλα γλυκιά μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ BLOG !!! ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Είσαι στη σκέψη μου και είπα να πω ένα γρήγορο γεια, δυστυχώς μηδέν χρόνος για σχόλιο.. Ένα φιλί & μια αγκαλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Α!!!! Τι υπέροχα Νασιούλα μου!!! Παντρεύεται η αδερφούλα σου!!!! Φαντάζομαι το σκηνικό με το καΐκι όπου αν εξαιρέσουμε τα τακούνια που είναι όντως μπελάς κατα τα άλλα θα είναι υπέροχα!!!! Να περάσετε τέλεια και το ζευγάρι να ζήσει!!!! Καλή σχολική χρονιά και για το αστέρι σου!!! Έχω τόσα στο μυαλό μου που πραγματικά ξέχασα να της ευχηθώ. Το κάνω τωρα όμως!!! Κλέινω λέγοντας πως το σπιτάκι σου έγινε φανταστικό και σκέφτομαι να ακολουθήσω κι εγώ την τακτική, όλο να είναι από πηλό!!!! Σε φιλώ κοριτσάκι μου να έχεις μια τέλεια Κυριακή και να περάσετε υπέροχα στο γάμο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Όλες οι κατασκευές είναι υπέροχες!!!! Θαυμάζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή