23 Σεπτεμβρίου 2012

ΣΠΙΤΑΚΙ ΑΠΟ ΓΥΨΟΓΑΖΑ ΚΑΙ ΔΑΝΤΕΛΩΤΟ ΠΙΑΤΑΚΙ ΑΠΟ ΠΗΛΟ



ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΓΛΥΚΙΑ ΚΑΙ ΔΡΟΣΕΡΗ !!!
Ελπίζω η διάθεση σας να είναι τόσο όμορφη οσο αυτό το υπέροχο πρωινό.
Μου εχετε λείψει πολύ αλλά οι υπόχρεώσεις πολλές και ο χρόνος για μένα ελάχιστος.
Σας ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σας στην προηγούμενη ανάρτηση! Ο γάμος αυτός θα μας μείνει αξέχαστος .Καταιγίδα ,χαλάζι ,ο καπετάνιος του καικιού κατάφερε να το δέσει στο νησάκι την τέταρτη φορά και ηταν έτοιμος να πάθει εγκεφαλικό γιατί το έπαιρνε το κύμα και θα χτύπαγε στα βράχια.Οταν καταφέραμε κι ανεβήκαμε στο εκκλησάκι άρχισαν να πέφτουν κοτρόνες χαλάζι ,τρία άτομα προσπαθούσαν να κλείσουν την πόρτα και δεν μπορούσαν .Γινόταν χαλασμός Κυρίου αλλά ο γαμπρός και η νύφη ήταν σ ένα δικό τους κόσμο και δεν καταλάβαιναν τίποτα!Σε κάποια στιγμή ο παπάς σταμάτησε και ξέσπασε σε κάτι γέλια ,είχε διπλωθεί στα δύο και δεν μπορούσε να σταματήσει κι εκεί αρχίσαμε όλοι κι έγινε χαμός !!!Ηταν πανέμορφα!!!
Εμένα εκεί που μ έπιασαν τα κλάματα και μου βγήκε ολη η συγκίνηση ηταν οταν τους είδα να χορεύουν, κοιτάζοντας ο ένας τον άλλο με τόση αγάπη μετά απο μια πολύχρονη και πολύπαθη σχέση.
Μακάρι να ζούσε ο μπαμπάκας μας να την καμαρώσει,Μακάρι ο Θεός να τους χαρίσει ένα παιδάκι που τόσο θέλουν .


Το επόμενο πρωινό πήγαμε βόλτα στο Ναύπλιο γυρίσαμε όλο το Παλαμίδι γιατί η Πελίνα έχει τρέλα με τ αρχαία και ηθελε να δεί τον τάφο του Κολοκοτρώνη,εγώ πάλι ανοιπομονούσα να πάμε στα μαγαζάκια με είδη τέχνης.Οταν τελικά κατεβήκαμε πήγαν όλοι για παγωτό κι εγώ πήγα στα μαγαζιά.
Εκεί υπάρχει ένα υπέροχο το Χειρο κράτημα. Πρώτη φορά είδα τόσο όμορφα έργα  γνωστών κεραμιστών και μ έπιασε κατάθλιψη.Πίνακες mixed media γλυπτά απο λευκόπετρα με σμάλτα και χρυσό της  Κοραλίας Κολλαίτη,έργα της Μαρίας Λαλαούνη απίστευτα όμορφα απο κοντά και τόσων άλλων .Ποτέ δεν φανταζόμουν οτι έκρυβα μέσα μου τόσο πάθος για την κεραμική και την γλυπτική.Είναι βέβαια και το κύτταρο γιατί ο παππούς μου ήταν απο την Σίφνο κι έφτιαχνε κεραμικά ...τσουκάλια βέβαια αλλά τες πά.Κάποια στιγμή θα πάω σ ένα εργαστήρι να μάθω ,ποτέ δεν είναι αργά!Πρός το παρόν θα συνεχίσω με τους πηλούς μου..τα πτωχά πλήν όμως χαριτωμένα και χρωματιστά εργάκια μου.



Αυτό είναι ένα σπιτάκι που ἐφτιαξα για ένα γλυκό κοριτσάκι που είχε τα γενέθλια του!


                Κι αυτό άλλο ένα δαντελωτό πιάτο που έφτιαξα για μια αγαπημένη φίλη!

Αυταααα       γλυκά μου κοριτσάκια ,για την επόμενη φορά θα σας εχω ετοιμασει κάτι καλό αν καταφέρω να το φτιάξω .
Σας ευχομαι να έχετε μια όμορφη και ήσυχη εβδομάδα ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ
ΑΓΑΠΗ!!  

56 σχόλια:

  1. Το σπιτάκι είναι τέλειο,σαν ζαχαρωτό !!!!!Μας αρέσουν πολύ και τα δαντελωτά πιάτα σου,αυτό έχει και πολύ όμορφο χρώμα!!!!Καλή βδομάδα να έχεις!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Νασιούλα μου γλυκιά...και πάλι να σας ζήσουν, να ευτυχίσουν και να αποκτήσουν το παιδάκι που τόσο επιθυμούν. Χαίρομαι που είσαι καλά και νιώθεις όμορφα!
    Το σπιτάκι σου είναι ΤΕΛΕΙΟΟΟΟ, ροζ και καλοφτιαγμένο σαν βγαλμένο από όνειρο στη χώρα των ζαχαρωτών (μόλις το είδα έτσι ένιωσα). Να είσαι καλά γιατί μου έφτιαξε τη διάθεση η εικόνα του... πάντα τα σπιτάκια σου με κάνουν να ονειρεύομαι ...τα λατρεύω με όλη τη σημασία της λέξης!
    Αλλά και το πιατάκι σου περίτεχνο και κομψότατο (αν κι εγώ είμαι γοητευμένη με τα σπιτάκια, τα καραβάκια, τα παπουτσάκια και τα φορέματά σου). Υπέροχες όλες οι δημιουργίες σου. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ και φιλιά στην Πελίνα σου!
    Πολλά φιλάκια, καλή Κυριακή και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πιστεύω ότι αν και επισοδειακός, θα ήταν από τους πιο όμορφους γάμους, και σίγουρα θα τους μείνει αλησμόνητος!!
    Οι δημιουργίες σου όπως πάντα είναι πολύ όμορφες, χαριτωμένες, καλαίσθητες!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτά τα τυχαία,έδωσαν χρώμα και θα μείνει ένας αξέχαστος γάμος-να ζήσουν ευτυχισμένοι!

    Τα σπιτάκια σου είναι ξεχωριστά,παιχνιδιάρικα,πολύ όμορφα!
    Το πιάτο τέλειο έγινε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος9/23/2012 2:03 μ.μ.

    ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ !!!ΚΑΙ ΚΑΛΟΥς ΑΠΟΓΟΝΟΥς!!!!
    ΑΧ!ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ....ΜΕ ΤΡΕΛΑΙΝΟΥΝ...ΣΑΝ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ!!!ΜΠΡΑΒΟ!!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ειναι υπεροχο,εργο τεχνης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να ζήσουν οι νιόπαντροι!...Να έχουν μια γλυκειά... όμορφη ζωή!....και να γεράσουνε μαζί!
    Εύχομαι ο Θεός να τους χαρίσει αυτό που τόσο πολύ λαχταράνε...
    Νάσια,το σπιτάκι σου είναι πολύ-πολύ όμορφο!...καλά είπανε τα κορίτσια...σαν ζαχαρωτό είναι....Καλη συνέχεια στις δημιουργίες σου εύχομαι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νά ζήσουν, Νάσια!Κάθε ευτυχία εύχομαι!!Τό σπιτάκι σου είναι πολύ κουκλίστικο,καί τό πιάτο σου σκέτη γλύκα!Μού αρέσουν τά έργα σου μέ τόν πυλό!Καλή εβδομάδα σού εύχομαι!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να σας ζήσουν Νάσια μου! Πραγματική περιπέτεια ο γάμος...ΤΈΛΕΙΑ! Σου εύχομαι να τα καταφέρεις και να πας σε μια καλή σχολή να μάθεις αυτό που αγαπάς. Όταν κάτι μας τρώει μέσα μας αν δεν βγει δεν ησυχάζουμε...ξέρω πως είναι. Πάντως ό,τι φτιάχνεις είναι πανέμορφο και το'χεις. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να σας ζήσουν, να σας ζήσουν! Το σπιτάκι είναι πανέμορφο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να ζησει το ζευγαρακι,ευτυχισμενο και γερο.Τα δικα σου σπιτακια ειναι πολυ πολυ ομορφα γλυκα και παραμυθενια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ειναι πραγματικα πανεμορφο το σπιτακι σου!!!
    Καθολου πτωχο αλλα εξαιρετικα φτιαγμενο!
    συνεχισε να δημιουργεις οσο και οπως μπορεις!
    Να εχεις μια πολυ ομορφη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΟΥΝ ΝΑΣΙΑ ΜΟΥ!!!ΚΑΘΕ ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΕΥΧΟΜΑΙ...ΘΑ ΤΟΝ ΘΥΜΌΣΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΤΟΝ ΓΑΜΟ ΤΟΥΣ ΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ.
    ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΤΩΡΑ.....ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΩ Τ Ε Λ Ε Ι Ο~~~~~ ΤΟ ΔΕ ΠΙΑΤΑΚΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ!!!
    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΠΑΣ ΣΕ ΕΝΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΤΑΛΕΝΤΟ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Hello, how are you?
    I love your blog, I always visit now.
    I invite you to visit my FAN PAGE on facebook : http://www.facebook.com/couturetrend1
    And also visit my blog, you'll love it. In addition to the fashion world, we will cover various topics such as: the beauty, the architecture, the decor, pop culture, travel, places, people and food.
    BLOG : http://couturetrend.blogspot.it/

    I hope your visit!

    kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όμορφο το σπιτάκι σου.Σαν μια τεράστια καραμέλα πασπαλισμένη με ινδοκάρυδο.
    Όσο για τους νεόνυμφους, να ζήσουν ευτυχισμένοι και εσύ να τους χαίρεσαι και να τους καμαρώνεις. Και γρήγορα θεία.
    καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε Σωσώ!!!έψαχνα με το μυαλό μου τι μου θυμίζει ο "σοβάς"...ΙΝΔΟΚΑΡΥΔΟ! Ναι Νάσια σαν μεγάλο ζαχαρωτό είναι, θα συμφωνήσω με τη Σωσώ,άλλωστε στο χω ξαναπεί νομίζω οτι βρήκες την προσωπική σου έκφραση κι αφού έχεις παθιαστεί τόσο πολύ και πράγματι αξίζει να το προχωρήσεις με κάτι παραπάνω.Οταν βρείς χρόνο αφιέρωσέ τον σαν κάποιο εργαστήρι. Θα κάνεις θαύματα σαν αυτά που θαυμάζεις, είμαι σίγουρη,αφού τώρα με τα λίγα υλικά που διαθέτεις και τις γνώσεις κάνεις τόσο προσεγμένα και καλόγουστα πράγματα.
      ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ!
      Νάσαι καλά και Καλό δημιουργικό Φθινόπωρο!Να σου ζήσουν κι οι νιόπαντροι και στης Πελίνας σου.

      Διαγραφή
  17. Οι δημιουργίες σου είναι όνειρο και καθόλου, μα καθόλου φτωχές!! Αντιθέτως, είναι πλούσιες σε φαντασία, ταλέντο και ξεχειλίζουν από καλαισθησία και αγάπη! Λίγο το θεωρείς αυτό?? Να σας ζήσουν Νασουλίνι! Πάντα το ίδιο ευτυχισμένοι και αγαπημένοι! Καλή και δημιουργική εβδομάδα να έχεις, όσο το δυνατόν λιγότερο κουραστική. Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να και το Νασουλίνι μας με τα υπέροχα σπιτάκια και τους πηλούς!!!! Γλύκα είναι κι' ετούτο το σπιτάκι. Αλλά και το πιάτο..... πρώτο! Να τα χαρούν οι παραλήπτες.
    Καλά, ο γάμος επεισοδιακός!!! Γεμάτος γέλια όμως, ε; Μέχρι και ο παπάς ξεκαρδίστηκε...ΤΕΛΕΙΑ! Να ζήσουν και να είναι αγαπημένοι μέχρι τα βαθιά γεράματα.
    Φιλάκια πολλά και καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΚΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ!!!!
    ΤΟ ΦΤΩΧΙΚΟ ΣΟΥ ΣΠΙΤΑΚΙ , ΓΙΑ ΜΑΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΥΛΗ!!!!!!
    ΖΑΧΑΡΕΝΙΟ ΚΑΙ ΦΩΤΙΝΟ!!!!!!
    ΚΙ ΕΓΩ ΣΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΩ ΝΑ ΠΑΣ ΣΕ ΜΙΑ ΣΧΟΛΗ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να σας ζήσουν!! Τι επεισοδιακός γάμος!! Ευτυχισμένοι, υγιείς και αγαπημένοι να είναι οι νεόνυμφοι! Και να αποκτήσουν και το παιδάκι που τόσο πολύ θέλουν, όπως λες!!
    Το σπιτάκι και το πιάτο υπέροχα! Να πας σε σχολή να μάθεις! Αφού το θες τόσο να το κάνεις! Μην μένεις με απωθημένα, είναι κακό!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Να ζήσουν τα νιόγαμπρα και κάθε ευτυχία στο σπιτικό τους. Λυπήθηκα μόνο για τον καιρό....
    Το κουκλόσπιτο παραμυθένιο. Μπράβο σου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ! ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ ΦΛΕΒΑ!!!ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΟΤΙ ΑΓΑΠΑΣ.ΚΙ ΕΓΩ ΘΑ ΤΟ ΗΘΕΛΑ ΣΑΝ ΤΡΕΛΗ!!! ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΟΥΝ! ΕΙΣΑΙ ΤΥΧΕΡΗ ΠΟΥ ΕΙΔΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΠΟΥΔΑΙΩΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τι ομορφο καραμελένιο σπιτάκι!!τυχερό το κοριτσάκι που θα το στολίσει στο δωμάτιό του!! και το δαντελενιο πιατάκι πολυ ωραίο!! μπραβο κοριτσάκι!!! Καλή εβδομάδα -φιλια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημέρα Νάσια μου!! Να ζήσει το ζευγάρι να είναι πάντα καλά και ευτυχισμένο!! Το σπιτάκι σου μου αρέσει και πάντα ζηλεύω ότι φτιάχνεις από πηλό. Φαντάζομαι ότι τα κεραμικά θα εχουν αλλη τεχνική αλλά είμαι σίγουρη ότι και εκεί θα μεγαλουργήσεις. Εύχομαι σύντομα να γίνεις και θεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Να σου ζήσουν ευτυχισμένοι, πάντα με υγεία!Κάθε γάμος που ξεκινάει δύσκολα είναι και τυχερός!Το σπιτάκι σου υπέροχο αλλά και το πιάτο κορυφαίο!Είσαι χρυσοχέρα!πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ...ΓΛΥΚΟ!!!!ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΑΝΤΕΛΕΝΙΟ ΠΙΑΤΑΚΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!!!ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ ΤΟ ΖΕΥΓΑΡΑΚΙ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΤΟΥΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ!!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑΣΙΑ ΜΟΥ!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Νάσια μου
    Καλή μου φίλη εξαιρετικά και τα δύο.Είσαι άπεχτη!!!φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Να σου ζήσουν τα παιδιά, να είναι χαρούμενα και ευτυχισμένα και το γέλιο που συντρόφεψε τις πιο όμορφες στιγμές τους να τους ακολουθεί πάντα.
    Ωραίο θα είναι να ζουν σε ένα παραμυθένιο σπίτι σαν αυτά που φτιάχνεις.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αυτά είναι τα ωραία!!!!!!!!!! Γάμος στο νησάκι, για να πας πρέπει να πάρεις βάρκα, χαλάζι έξω και η αγάπη των παιδιών που παντρεύονταν να γεμίζει το χώρο!!!! Υπέροχο!!! οχι τα στημένα που ξέρουμε. Να ζήσουν με υγεία και με το καλό να έρθει και το πιτσιρίκι.
    Όσο για το σπιτάκι, τι να πω??? τα είπαν οι προηγούμενοι..... μου έρχεται να το φάω, τυχερό το κοριτσάκι!!! Έχει γράψει αυτή η τεχνική που μας έδειξες με τα δαντελωτά πιάτα, πολύ όμορφη. Να είσαι καλά, φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Νάσια, να σου ζήσουν οι νιόπαντροι. Κάτι τέτοια απρόοπτα, σαν και αυτά που περιγράφεις, κάνουν τέτοια σημαντικά γεγονότα της ζωής να μένουν πραγματικά αξέχαστα. Έχουν και πολύ γέλιο!! Καλορίζικοι να είναι.
    Το σπιτάκι σου, θα συμφωνήσω με τους από πάνω, είναι σαν καραμελένιο. Για φάγωμα. Το κοριτσάκι που θα το πάρει δώρο, είναι τυχερό.
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πρώτα, να ζήσουν οι νιόπαντροι!Σίγουρα θα μείνει αξέχαστη και στους ίδιους αλλά και στους συγγενείς και φίλους!
    Τωρα, το σπιτάκι είναι τόσο φωτεινό και φραουλένιο που νομίζεις, πραγματι, ότι είναι ζαχαρωτό!
    Οσο για το πιατάκι, αριστοκρατικό !
    Φιλάκια και να'σαι καλά!
    ΥΓ Περιμένω να μου στείλεις κάτι με mail !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Nάσια μου καλό φθινόπωρο σου εύχομαι και το μωράκι να το φέρει σύντομα ο πελαργός.Τα γυψοσπιτάκια είναι σκέτη γλύκα.....πάντα μου αρέσει η δουλειά σου....τόσο που και εγώ εμπνεύστηκα.....Κάποια στιγμή θα πάρω το θάρρος και να στο δείξω....Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Νασιάκι μου γλυκό καλό φθινόπωρο να σάς ζήσει το ζευγάρι ήταν όλη η περιγραφή σαν παραμύθι μακάρι η ζωή τους νάναι ζάχαρη και μέλι , το σπιτάκι για άλλη μια φορά όνειρο αλλά και το δαντελωτοπιατάκι επίσης ... Τωρά γαιτί μας ξεσήκωσες παιδί μου με το Ναύπλιο cupcakeς δοκιμάσατε με την Πελίμνα στο μαγαζάκι της φίλης μας απο την blogoγειτονιά πολλά πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Νάσια μου να σας ζήσουν οι νιόπαντροι και να είναι πάντα χαρούμενοι και ευτυχισμένοι!!
    Το σπιτάκι σου είναι σκέτη γλύκα πανέμορφο!!!Ζηλεύω θέλω και εγωωωωωωωωώ να μάθω να φτιάχνω τέτοια αλλά μάλλον θα μείνω να τα θαυμάζω από μακριά χα χα χα!!!Το πιατάκι τέλειο μπράβο για την υπέροχη δουλειά!!!Καλή συνέχεια!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Σκέτο γλύκισμα το σπιτάκι,πράγματι σαν πασπαλισμένο με ινδοκάρυδο!!!! Τέλειο. Καλή εβδομάδα να έχεις. Πολλά φιλιά και την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αχαχαχα....κατι καλο λεει την επομενη φορα! Δηλαδη αυτη η αναρτηση δεν αρεσε? χαχαχα....με εκανε ςκαι γελασα, καλη μου Νασια!
    Μα ποσο λατρευω αυτο το φουξια στο σπιτακι σου και την καρδουλα του.....
    Σε φιλω γλυκα για καληνυχτα...σε ευχαριστω για τις υπεροχες αναρτησεις σου και τα ομορφα σχολια σου! ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πολύ θα ήθελα να μένω σε ένα τέλειο σπιτάκι είναι σαν να έχει βγει από τα παραμύθια!!!
    Πολύ όμορφο!!!
    Την όμορφη καλημέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πολύ όμορφο σαν γλύκισμα...παραμυθένιο!!!!!!!!
    Πετυχημένα χρώματα!!!!!!
    Μου αρέσει!!!!!!!!
    Καλό απόγευμα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Όλα τα σπιτάκια σου είναι φανταστικά! Μέσα από αυτά άλλωστε γνώρισα και το blog σου. Το ροζουλί πιστεύω θα ξετρελάνει την αποδέκτριά του!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Νασια ο γαμος δεν ηταν μονο για σας εκπληξη ηταν και για τους ιδιους!
    Να περασουν στην ζωη τους οπως ακριβως, οταν χορευαν να ειναι παντα αγαπημενοι!!!!
    Το σπιτακι σκετη γλυκα!!!!!
    Ποτε Νασια δεν ειναι αργα, εχεις να δωσεις και να παρεις πολλα!!!!!!!!!
    Πολλα φιλια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Νασουλινι μου καλησπερα!!!!
    Να σας ζησει το ζευγαρι!!!
    Το σπιτακι σου ειναι κουκλιστικο!!! Λες και το εκανες με ινδοκαρυδο!!!! Και το πιατακι σου εγινε φανταστικο!!! Υπεροχη δουλεια και στα δυο!!! Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Τι όμορφο σπιτάκι!!! Τόσο ρομαντικό,θεωρώ ότι είναι το καλύτερο που έχεις φτιάξει....πότε έχω γενέθλια.Τέλειο,σε ζηλεύω που φτιάχνεις κάτι τόσο υπέροχο!!!!Δεν έχω λόγια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Νασια μου να χαιρεσαι το νεο ζευγαρι , να εχουν καλη πορεια στην ζωη τους
    το σπιτακι σου ειναι πλουσιο σε αγαπη και πολυ πολυ ομορφο
    να εισαι καλα να δημιουργεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλημέρα.Να μαι και εγώ.!!!!! Το σπιτάκι σου είναι κουκλίστικο και τι λες εσύ......!!!!! Το κοριτσάκι θα πετάξει από την χαρά του.!!!!χαχαχα Να ζήσουν τα παιδιά ευτυχισμένοι να είναι πάντα.!!!!! Φιλιά.!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Νάσια καλημέρα σου !!!Τα σπιτάκια σου είναι μόνον γλυκά χαρούμενα παιχνιδιάρικα και καθόλου πτωχά με όλα αυτά τα χαρίσματα!!!! είναι ιδιαίτερα καλοφτιαγμένα χωρίς ψεγάδι κακοτεχνίας και είσαι τυχερή που γνωρίζεις τα μυστικά!!! Εγώ μόνον από τις εικόνες σας μαθαίνω αλλά έχω αρκετές απορίες που ζητούν απάντηση.....
    'Αλλο ένα στολίδι στην ανάρτηση σου!!!! Περιπετειώδης αλλά και διαφορετικός γάμος ,να τους χαίρεστε και ζήσουν ευτυχισμένοι και με ενα μικρούλι τρυφερό μωράκι του χρόνου!!
    Τα φιλιά μου από την καλοκαιρινή Κομοτηνή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Είναι πανέμορφο το σπιτάκι σου
    Το ζήλεψα πολύ
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Νασια μου....το οτι ο γαμος αυτός θα σας μεινει αξεχαστος των νεόνυμφων προπαντως ειναι σίγουρο..να ειναι ετυχισμενα τα παιδια ..αν εχεις φωτό να τις βαλεις να τις δουμε...μου θύμισες ..τις κορης μου τον αρραβώνα..που βγηκαμε εξω απο το κεντρο και ειδαμε το Ηράκλειο χιονισμενο !!!!! 40 χρονια ειμαι εδώ μονο εκεινη την νύχτα χιόνισε..χι..χι.. και τωρα να πουμε τα των δημιουργιών σου ...το σπιτακι σου θα το ζήλετυε ο καλήτερος ζαχαροπλάστης μικρή μου...σαν κουφετένιο ειναι..πολύ ομορφο και το ταντελωτό σου πιατακι.....αμ πεστο μας πως έχεις φλέβα......φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Τόσο όμορφο...γλυκοπαραμυθένιο σπιτάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Νάσια μου γλυκιά σε ευχαριστώ πολύ-πολύ-πολύ για τις όμορφες ευχές σου!! Αυτό το "χανόμαστε, αλλά δεν ξεχνιόμαστε" πολύ μου άρεσε :)
    Εύχομαι κι εγώ με τη σειρά μου ότι καλύτερο για 'σενα και μια ζωή μόνο χαμόγελα για το νιόπαντρο ζευγάρι!! Είναι ωραίο να συμβαίνουν περίεργα σε τέτοιες στιγμές, γιατί σπάει η σοβαροφάνεια και δεν ξεχνιούνται ποτέ!!
    Δεν ξέρω αν στο 'χω πει, αλλά τα ζηλεύω τα σπιτάκια σου... Θέλω κάποια στιγμή να δοκιμάσω κι εγώ, αλλά φοβάμαι για το αποτέλεσμα!! Πού θα πάει όμως;! Θα έρθει η ώρα τους!! Πολλά-πολλά φιλιά και καλή συνέχεια σε ότι όμορφο κάνεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΝΑΣΙΟΥΛΑ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΚΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΚΙ ΑΠΟ ΕΔΩ!ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ...ΦΙΛΙΑ ΠΟΟΛΛΑ!ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Να ζήσει το νιόπαντρο ζευγαράκι, πάντα με αγάπη και ευτυχία. Αξέχαστος θα σας μείνει ο γάμος !
    Το σπιτάκι σου, άν και με πρόλαβαν άλλες, μου θύμισε αμέσως ζαχαρωτό με ινδοκάρυδο. Για δάγκωμα είναι... χαχαχα ! Και το πιάτο έγινε πολυ chic!
    Καλή σου νύχτα Νάσια μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Lovely work, dear!!!!
    How are you? hope fine...
    Have a wonderful weekend! and my G+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Τα μισά μου έβγαλε οπότε ξαναλέω... Να ζήσουν τα παιδιά και να τα χαίρεστε!!! Ο γάμος μόνο αξέχαστος θα σας μείνει, είμαι σίγουρη γι'αυτό!!! Να είσαι κι εσύ γερή να δεις το Πελινάκι σου νυφούλα!!!! Πάντα τέτοια συγκινητικά κι ευτυχισμένα σου εύχομαι!!!! Το σπιτάκι είναι όντως σαν ζαχαρωτούλι!!!Με εμπνέεις Νασιούλα να το ξέρεις!!! Σε φιλώ καλό ΣΚ να έχετε και να περάσετε τέλεια ότι κι αν κάνετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. καλως σε βρηκα νασια μου να σου ζησουν οι νεονυμφοι!!! τα εργα σου καταπληκτικα δεν εχω λογια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή